Vic Comerç, la marca que engloba les tres associacions de comerciants de Vic (CentreVic, Unió de Comerciants Remei-Estadi i GAP), ha presentat la campanya de novembre “Un mes de cine!” de promoció de la Targeta Urbana. La iniciativa consisteix en regalar, entre els que utilitzin la targeta client aquest mes, 100 entrades dobles per gaudir de totes les estrenes de cine d’aquest desembre als cinemes Sucre i Vigatà.
La campanya coincideix amb l’assoliment d’una fita important de la Targeta Urbana, ja que ha arribat als 10.000 clients adherits. La xifra es va aconseguir a la botiga Sonlab, que va donar d’alta com a clienta a Susanna Bartrina Martínez de Ripoll. Per celebrar aquest fet, Vic Comerç li va lliurar una targeta regal per valor de 300 euros.
D’altra banda, ja han sortit els vuit guanyadors de la campanya d’octubre, que consistia en regalar bicicletes de muntanya, packs d’entrenament personal, lots a escollir de padel, fitness, running o de motorista, entre d’altres.
La Targeta Urbana de Vic aposta pel cinema
L’inici de la campanya coincideix amb la xifra de 10.000 clients adherits
ARA A PORTADA
Publicat el 07 de novembre de 2013 a les 11:17
Et pot interessar
-
Societat Bonpreu busca talent i farà entrevistes de feina a Vic
-
Societat Centelles desplega amb èxit una nova edició de la Festa de la Tòfona d'estiu
-
Societat Més d'un centenar d'alumnes d'Osona encara no tenen plaça a batxillerat pel curs vinent
-
Societat Enxampat conduint per la C-25 sense cinturó, amb el mòbil a una mà i una llauna de beguda a l'altra
-
Societat Territori preveu enllestir el pla alternatiu de transport pel tall de l'R3 de la tardor a finals de juliol
-
Societat La pressió popular guanya el pols a Vic: el Bisbat suspèn tots els actes religiosos de la diada de Sant Miquel