L’Ajuntament de Vic canvia la seva imatge corporativa

Publicat el 02 de juliol de 2008 a les 10:46

L’alcalde de Vic va apostar des del primer moment per modernitzar la identitat corporativa: “Som un nou equip de govern i tenim una nova manera de pensar”. D’altra banda també ha remarcat que és important que “l’Ajuntament de Vic s’adapti als nous temps i la identitat corporativa ha de reflectir aquesta evolució”. Per aquest motiu es va encarregar tot el treball previ a l’empresa Eumogràfic que ja havia realitzat la imatge corporativa vigent, l’any 1987.
 
Granero i Cano han exposat les diferents peces gràfiques de la nova imatge corporativa com pot ser el cas de la papereria; la senyalització de carrers i cases d’interès turístic; la retolació de vehicles propietat de l’Ajuntament de Vic; i altres aplicacions diverses.
 
Granero ha remarcat que qualsevol identitat corporativa es basa en el símbol (escut); la tipografia (Taz i Farnham) i la paleta de colors (línia cromàtica centrada amb el color vermell, gris i negra) i que cadascun d’aquests elements vagi prenent personalitat de forma independent.