El Jutjat d'Instrucció número dos de Cervera ha arxivat la causa contra cinc de sis membres dels CDR investigats pel tall de l'A-2, a Tàrrega, amb motiu de la vaga general del 21 de febrer passat, segons han informat aquest divendres des d'Advocacia per la Democràcia
Lleida. El jutjat va obrir una investigació contra aquestes persones pels delictes de coacció, desordres públics, lesions, danys i contra el dret dels treballadors, però finalment el jutge l'ha acabada arxivant després que no hagin quedat demostrats aquests delictes.
Tot i això, l'altre dels CDR investigats sí haurà d'anar a judici com a presumpte autor d'un delicte de lesió a l'autoritat per haver donat, suposadament, una empenta durant la protesta a un agent dels Mossos d'Esquadra.
Arxiven la causa contra cinc membres dels CDR pel tall de l'A-2 durant la vaga del 21F
Un sisè investigat haurà d'anar a judici per haver donat, presumptament, una empenta a un agent dels Mossos
ARA A PORTADA
Publicat el 11 d’octubre de 2019 a les 12:08
Et pot interessar
-
Política El PP titlla Sánchez d'«incompetent» i el PSOE acusa els barons populars de de «zero utilitat»
-
Política Illa arrencarà el curs fent efectiu el reforç del personal de la Hisenda catalana
-
Política Junqueras i Otegi es reuniran a Sant Sebastià per analitzar la situació política
-
Política Gonzalo Boye creu que la «desmobilització» dificulta l'ús d'una eina clau per a l'independentisme
-
Política Israel denega l'entrada a Jaume Collboni
-
Política L'espanyolisme s'activa per protegir els comerços que no atenen en català