Ciutadans desbloqueja la investidura de Susana Díaz

L'acord entre el PSOE i Ciutadans inclou 72 mesures relacionades amb la lluita contra la corrupció, l'economia i la regeneració democràtica

Publicat el 09 de juny de 2015 a les 16:15
El PSOE i Ciutadans han firmat aquest dimarts un acord que permetrà la investidura de la candidata socialista, Susana Díaz, com a presidenta de la Junta d'Andalusia, previsiblement a finals d'aquesta setmana.

La signatura ha tingut lloc aquesta tarda al Parlament andalús. El secretari general del PSOE a Andalusia, Juan Cornejo, ha estat el representant dels socialistes en la signatura, mentre que Ciutadans ha comptat el seu coordinador territorial, Manuel Buzón.

Els documents firmats estan relacionats amb el decàleg d'anticorrupció, regeneració democràtica, garanties econòmiques i l'estat del benestar i inclouen un total de 72 mesures als quals es comprometen tots dos partits. L'acord permetrà finalment la investidura de Susana Díaz en la quarta votació.