Albert Rivera finalment ha decidit fer presidenta d'Andalusia la socialista Susana Díaz. En la que era la quarta ronda de votacions per escollir president andalús, Díaz ha sumat els nou vots de Ciutadans (C's) als seus 47 i ha estat escollida presidenta de la Junta d'Andalusia de la desena legislatura, 81 dies després dels comicis, que van tenir lloc el 22 de març.
El PP, Podem i IU han tornat a votar en contra de la investidura de la socialista. Concretament, hi ha hagut 56 vots favorables i 51, contraris. Dues diputades del PP s'han absentat del ple per causes de força major.
ARA A PORTADA
Publicat el 11 de juny de 2015 a les 16:22
Et pot interessar
-
Política Albiol: «Molts llatinoamericans tenen costum de fer festes a la platja, però no és acceptable»
-
Política Mas es querella contra Fernández Díaz, Cospedal i l'empresa israeliana NSO per l'operació Catalunya i l'espionatge amb Pegasus
-
Política El Govern anuncia un primer paquet d'ajudes per combatre els aranzels de Trump
-
Política El Consorci per a la Normalització Lingüística defensa que hi ha «més interès que mai» en aprendre català
-
Política La propera conferència de presidents autonòmics serà a Barcelona el 6 de juny
-
Política Sánchez acusa el PP d'utilitzar un «delicte» com la filtració dels WhatsApp per intentar tombar-lo