La portaveu de C's al Parlament, Carina Mejías, ha assegurat aquest diumenge que el president de la Generalitat, Artur Mas, "està atrapat davant de les exigències" del líder d'ERC, Oriol Junqueras, i de la presidenta de l'Assemblea Nacional Catalana, Carme Forcadell.
Ha assenyalat en un comunicat que Mas també està atrapat per la comissió d'investigació del "cas Convergència, que acabarà amb la seva carrera política i amb el seu partit".
Mejías ha considerat que Mas "està sentenciat per enganyar els catalans en prometre'ls un referèndum il·legal encobert que no es podrà fer", fet que provocarà divisions a CiU i la desaparició de CDC com a partit, segons ella.
Sosté que ERC i l'ANC "estan pressionant Mas perquè doni un cop d'Estat contra la legalitat constitucional" i faci la consulta tot i que el Tribunal Constitucional (TC) la suspengui.
Ha advertit a Mas que, "si incompleix, la comissió d'investigació traurà a la llum la trama mafiosa de cobrament de comissions il·legals amb la qual ha estat espoliant als catalans durant gairebé trenta anys i de la qual ell és còmplice", segons ella.
C's veu Mas «atrapat entre les exigències» d'ERC i l'ANC
Mas "està sentenciat per enganyar els catalans en prometre'ls un referèndum il·legal encobert que no es podrà fer", ha afegit Carina Mejías
ARA A PORTADA
Publicat el 14 de setembre de 2014 a les 11:43
Et pot interessar
-
Política ERC defensa «ordenar» el turisme a Barcelona: «No el pot gestionar un club d'hotelers»
-
Política Rajoy demana «no exagerar» amb el cas Montoro
-
Política El PP critica que Illa no tingui pressupostos i imiti «discursos independentistes»
-
Política El Govern admet cinc contractes amb una empresa d'armament israeliana fins al 2024
-
Política El Govern veu «compatible» negociar els pressupostos mentre s'avança en els acords d'investidura
-
Política Un amic a Madrid amb turbulències: la inestabilitat de Sánchez, maldecap per a Illa