
El Govern anomenarà molt probablement aquest dimarts l'olotí Joan Cañada com a nou director general d'Administració Local. Militant d'Unió, va ser regidor d'Olot entre el 1995-1999, i actualment era l'advocat de la Caritat, el centre geriàtric d'Olot on un zelador va admetre haver assassinat onze avis. Cañada substituirà en el càrrec, que depèn del Departament de Governació, al ripollès Carles Bassaganya que era director general des del desembre de 2006.
Un tarragoni a dirigir el trànsit
El Govern també té previst anomenar l'expresident de la Diputació de Tarragona, Joan Aregio, com a nou director del Servei Català de Trànsit (SCT) en substitució de Josep Pérez-Moya.
De la mateixa manera que la majoria dels nous integrants de la cúpula política d'Interior, Aregio també va coincidir amb Felip Puig quan aquest va estar en la Generalitat durant els últims anys en l'etapa de Jordi Pujol com a president. En concret, Aregio va ser delegat territorial d'Adigsa amb Felip Puig, així com a director general dels Serveis Comunitaris i delegat territorial de Benestar Social.