El govern espanyol no posa cap data a l'horitzó per a la nova trobada de la taula de diàleg entre la Moncloa i la Generalitat. En la roda de premsa posterior al consell de ministres, l'executiu que presideix Pedro Sánchez ha respost de manera esquiva les peticions de Pere Aragonès, però assegura que hi ha comunicació fluida entre les dues parts.
La portaveu del govern espanyol, Isabel Rodríguez, ha assegurat que la intenció de l'executiu espanyol és "parlar de les coses que importen als catalans com la sanitat, les infraestructures o l'educació". "No cal la valentia que es reclama", ha dit en resposta a una pregunta sobre la petició del president de la Generalitat, Pere Aragonès, a la conferència d'aquest dilluns, perquè "ho fem per convicció".
"Aquest és un govern que acorda i dialoga i que ha aconseguit avançar de manera molt important en les bones relacions amb la Generalitat", ha conclòs. Segons ha dit, l'executiu està centrat ara en les matèries que "preocupen els ciutadans", i en tot cas en les qüestions que aniran a la reunió de la Comissió Bilateral Estat-Generalitat sobre infraestructures que es reuneix el divendres a la tarda a Barcelona. Entre altres, la Moncloa preveu tancar-hi un acord sobre beques i recursos per a la Justícia, a més d'abordar la gestió de l'Ingrés Mínim Vital.
[plantillavirals]
El govern espanyol evita posar una nova data per a la taula de diàleg
L'executiu que presideix Pedro Sánchez respon de manera esquiva les peticions de Pere Aragonès, però assegura que hi ha comunicació fluida entre les dues parts

- Isabel Rodríguez, en roda de premsa, avui -
- Europa Press
ARA A PORTADA
Publicat el 15 de febrer de 2022 a les 14:34
Et pot interessar
-
Política La CUP veu en la reunió Illa-Puigdemont l'«antiga sociovergència» i creu que va ser «ordre» de Sánchez
-
Política Els Comuns avisen el Govern que no aprovar pressupostos seria un «fracàs» d'Illa, del PSC i del país
-
Política La normalitat no és una foto
-
Política «No vivim en situació de normalitat»: què ha de passar després de la reunió Puigdemont-Illa?
-
Política Pressupostos, trens i llengua: totes les carpetes que marcaran el nou curs polític al Parlament
-
Política Illa i Puigdemont es reuneixen durant més d'una hora a Brussel·les en l'arrencada del curs polític