El regidor de Turisme de Lloret de Mar, Joan Gou, ha decidit renunciar al càrrec perquè se sent "incapaç" de liderar un projecte de canvi del model turístic al municipi. Aquest dimecres ho va exposar en una roda de premsa on va subratllar que és una decisió personal que no té res a veure amb possibles desavinences amb l'equip de govern.
En declaracions a l'ACN, ha explicat que s'ha ofert per seguir treballant i col·laborant en el que faci falta. La seva renúncia s'ha fet efectiva aquest dijous en un ple extraordinari al migdia. La cartera l'assumirà l'alcalde, Jaume Dulsat, un fet que el mateix Gou veu amb molt bons ulls perquè permetrà "reforçar" una àrea estratègica pel municipi.
El turisme de masses és un repte per al municipi però, segons Gou, es poden fer moltes coses per seguir avançant cap a un model millor. "La solució del problema no és prohibir-lo, sinó que cal dur a terme accions de civisme, sobretot per part de la ciutadania local i no tant pel tema del turista que ve perquè ja tenim ordenances per regular-ho", ha afirmat. Però per aconseguir-ho, calen projectes a llarg termini.
El regidor de Turisme de Lloret deixa el càrrec en veure's «incapaç» de canviar el model
La cartera l'assumirà l'alcalde, Jaume Dulsat
ARA A PORTADA
-
Estat i Generalitat es conjuren per sortir de la bilateral amb les «línies mestres» del finançament singular tancades Bernat Surroca Albet
-
-
És una onada de calor? Aquestes són les condicions del Meteocat per decretar-la Arnau Urgell i Vidal
-
-
El temps d'aquest diumenge: l'onada de calor s'intensifica i deixa quasi 30 comarques en alerta Arnau Urgell i Vidal
Publicat el 04 d’agost de 2016 a les 12:48
Et pot interessar
-
Política L'amnistia enterra la repressió? El dany irreversible de les causes del procés
-
Política Uns 3.000 jutges i fiscals es manifesten contra el govern espanyol davant el Tribunal Suprem
-
Política Junqueras dona marge al PSOE pel finançament: «És més important el contingut»
-
Política La reunió pel finançament singular se celebrarà el 14 de juliol
-
Política PSC i Junts a Barcelona: mateix model de ciutat, cap concessió
-
Política Feijóo encara un congrés plàcid després de silenciar el contrapoder d'Ayuso