ERC portarà la possible privatització del Clínic al Parlament

Publicat el 13 de novembre de 2012 a les 13:48
Junqueras amb treballadors del Clínic. Foto: ACN

El candidat d'Esquerra, Oriol Junqueras, s'ha reunit aquest matí amb la direcció i el comitè d'empresa de l'Hospital Clínic per analitzar en quin moment es troba la sanitat catalana i particularment, a la vista del que donen per fet alguns treballadors, estudiar si es pot aturar la possible privatització del centre hospitalari.

Junqueras ha eludit mostrar-se clarament en contra d'aquesta mesura però ha apuntat que, tan bon punt comenci la legislatura i tenint en compte la "preocupació" d'ERC en aquesta qüestió, els republicans impulsaran una proposta de resolució perquè la privatització es debati en comissió abans que sigui una realitat. "L'hospital ha de tenir un tractament que garanteixi la seves prestacions públiques", ha dit.

El candidat republicà, de nou redoblant els atacs de les últimes hores contra CiU, ha tornat a parafrasejar LLach, com ho va fer a Tremp, en el sentit que CiU "pot abaratir el somni" i baixar del procés cap a la independència "al primer revolt".