L'Ajuntament de la Garriga ja ha rebut el contingut de la sentència del contenciós administratiu obert per la delegació del govern de l’estat espanyol a Catalunya el 2014, i que finalment l'obliga a penjar la bandera espanyola al balcó de l'edifici consistorial, segons avança Ràdio Silenci.
La resolució que arriba dos anys després que la Delegació del Govern decidís obrir un contenciós judicial un cop no s'havien complert el requeriments previs de col·locar l'ensenya a l'ajuntament garriguenc.
El consistori va arribar a enviar a la Delegació una imatge amb la bandera espanyola al balcó, que es va penjar durant uns instants el juliol del 2013 per fer la fotografia i trametre-la a la institució dirigida per Llanos de Luna. L’estratègia, però, no va servir per frenar el contenciós.
L'alcaldessa de la Garriga, Mertixell Budó, ha declarat a Ràdio Silenci que lamenta que la justícia vagi tant lenta i també assegura que "s'ha volgut polemitzar amb un tema que a la Garriga mai ha generat cap tipus de problema, sempre hi ha hagut penjada la senyera al balcó que ja representa a tots els garriguencs". Ara falta per saber com i quan es penjarà la bandera al balcó, una decisió que encara no ha pres el govern municipal.
La justícia obliga la Garriga a penjar la bandera espanyola al balcó de l'Ajuntament
El govern municipal estudia com i quan complirà la sentència
ARA A PORTADA
Publicat el 30 de setembre de 2016 a les 14:04
Et pot interessar
-
Política
L'Ajuntament de Badalona replica al Govern que no és viable obrir Can Bofí Vell
-
Política
El Govern insta Albiol a obrir immediatament un equipament municipal per als desallotjats del B9
-
Política
Colau i Urtasun es mullen per Pisarello a les primàries de BComú
-
Política
Pablo Iglesias guanya Eduardo Inda als tribunals: «Okdiario» va inventar-se una informació
-
Política
Feijóo ja té data per declarar davant la jutgessa de Catarroja per la dana: el 9 de gener
-
Política
El Govern posa xifres al pla per construir 214.000 pisos: un 40% assequible i 179 àrees
