La Viquipèdia ha aconseguit aquest cap de setmana la catalogació de "perfecta", en arribar als 1.000 articles amb un contingut de notable qualitat. Els articles són redactats per voluntaris d'arreu del món, què escriuen en català i què volen contribuir al coneixement lliure amb la llengua de Ramon Llull.
Aquesta catalogació, que no tenen les edicions anglesa i castellà, només ha estat obtinguda, a part de la catalana, per la Wikipedia russa.
El sistema de puntuacions es basa en una fórmula matemàtica que té en compte diversos factors com la mida dels articles. Wikimedia.org va actualitzar el 2 de juliol el llistat de puntuacions, i la Viquipèdia va quedar en primer lloc seguida per la. La russa i l'anglesa.
La Viquipèdia és «perfecta»
Ha assolit els 1.000 articles amb un contingut de notable qualitat i només l'edició russa té la mateixa catalogació
ARA A PORTADA
Publicat el 29 de juliol de 2013 a les 11:59
Et pot interessar
-
Política L'alcalde de Paiporta expulsa una veïna del ple que volia imposar el castellà: «Respondré en valencià, et fots»
-
Política Els Comuns proposen que l'ONU bombardegi posicions militars israelianes per evitar la invasió de Gaza
-
Política L'ANC critica que Illa «no ha complert» cap dels compromisos durant el primer any de mandat: «Només ven fum»
-
Política Puigdemont, un any després del retorn efímer: «Calia posar en evidència una anomalia democràtica greu»
-
Política ERC defensa «ordenar» el turisme a Barcelona: «No el pot gestionar un club d'hotelers»
-
Política Les cares del pacte PSC-ERC: on són ara els negociadors de la investidura d'Illa?