L'oposició vol aclarir els abusos sexuals a Canal9

Política

L'exsecretari general de Ràdiotelevisió Valenciana pot ser condemnat a 10 anys de presó per assetjament a tres treballadores de l'ens públic

Publicat el 07 de juliol de 2011 a les 11:51
Els tres partits valencians de l'oposició (PSPV-PSOE, Compromís i Esquerra Unida del País Valencià) han coincidit aquest dijous en demanar compareixences públiques dels responsables actuals i anteriors a Ràdiotelevisió Valenciana (RTVV) així com propostes de resolució en solidaritat amb les treballadores que varen denunciar l'exsecretari general de RTVV, Vicente Sanz, per abús sexual.

EUPV i Compromís reclamen la compareixença a les Corts Valencianes de l'actual director de RTVV, José López Jaraba i de l'exdirectora de Canal9, actual portaveu del govern i consellera de Cultura, Lola Johnson, per explicar la seva actuació davant els fets. Els socialistes sol·liciten la condemna conjunta de la cambra.
Escull Nació com la teva font preferida de Google