Protecció Civil manté activada la fase d'alerta del pla Inuncat per l'estat de la mar a les comarques de l'Alt i Baix Empordà, amb possibles afectacions a la costa, entre aquest vespre de dissabte i la matinada de diumenge. Aquesta situació, en menor grau de probabilitat, podria afectar també a la comarca de la Selva. Segons Protecció Civil, hi haurà mar de fons del nord amb forta maror. Les onades superaran els 1,25 metres i podrien arribar als 2,5 metres. Per tant es demana extremar la precaució en les activitats que es duguin a terme al mar, així com les que es realitzin a primera línia de mar. Paral·lelament, les ratxes de vent de component nord podran superar els 126 km/h a l'Alt Empordà.
Segons la previsió del Servei Meteorològic de Catalunya (SMC), la previsió d'onatge es manté fins aquest diumenge a la tarda, a les comarques de l'Alt i el Baix Empordà, amb major grau de probabilitat en el període comprès entre les vuit de la tarda d'aquest dissabte fins a les vuit del matí d'aquest diumenge 26 de setembre. En aquest interval horari de major intensitat, aquesta situació es podrà donar també a la comarca de la Selva. La Direcció General de Protecció Civil recomana extremar les precaucions i seguir els consells d'autoprotecció en totes aquel
ARA A PORTADA
-
L'altra cara de Sixena: el retorn de les obres s'impregna d'entitats catalanòfobes Lluís Girona Boffi
-
-
-
El desig de la pregonera Emma Vilarasau per la Mercè: jutjar Netanyahu, trencar amb Israel David Cobo
-
Collboni reforça l'alcaldia per la fragmentació de l'oposició, segons una enquesta d'«El Periódico» Marc Orts i Cussó
Publicat el 25 de setembre de 2010 a les 14:40
Et pot interessar
-
Política El Govern presentarà una nova estratègia per ampliar la presència catalana a Amèrica Llatina
-
Política Carlos Mazón atia l'anticatalanisme a les portes del primer aniversari de la dana
-
Política El fracàs del traspàs de la immigració fa evidents els límits del pacte Puigdemont-PSOE
-
Política El PSOE rebaixa l'acord amb Junts sobre la immigració i acusa el PP de bloquejar: «Hi voten en contra perquè estan a l'oposició»
-
Política El Govern preveu avançar abans en els pressupostos que en el finançament
-
Política El PSC, ERC, els Comuns i la CUP condemnen el genocidi a Gaza i donen suport a la Flotilla