Davant l’aprovació avui per part del Consell de Ministres de la proposta de reducció de la jornada laboral, Pimec anuncia que continuarà la ronda de trobades amb els principals grups parlamentaris amb representació al Congrés dels Diputats per traslladar la negativa del teixit de petites i mitjanes empreses i incidir en la tramitació parlamentària. El president de Pimec, Antoni Cañete, ha reiterat que la proposta aprovada suposa “un increment insostenible dels costos laborals per a les pimes, especialment les microempreses i els sectors amb més dificultats per aplicar-la”, i ha advertit que la mesura “no respon a la realitat econòmica ni al context actual de les empreses, caracteritzat per una elevada incertesa i l’impacte d’una guerra aranzelària que posa en risc la competitivitat”. En aquest sentit, Cañete ha insistit en què “la realitat és que, al carrer, la principal preocupació no és la jornada laboral, sinó la necessitat de tenir millors salaris”.
ARA MATEIX
Política
Pimec defensarà davant els grups del Congrés la inviabilitat de la reducció de la jornada laboral
- Antoni Cañete, president de Pimec, en una imatge d'arxiu. -
- Hugo Fernández
ARA A PORTADA
-
-
Sánchez aïlla el cas Ábalos per resistir a la Moncloa davant la pressió de la dreta: «És el nexe corruptor» Bernat Surroca Albet
-
Junts recepta a Sánchez que faci un Mas i s'obre a votar un nou president del PSOE Bernat Surroca Albet
-
Les agendes de Zapatero documenten contactes amb Cerdán i viatges a Zúric en plena negociació amb Junts Redacció
-
Publicat el
06 de maig de 2025 a
les 16:41
Et pot interessar
-
Política
El règim del 81
-
Política
Cas mascaretes: igualtat en l'aplicació de la llei
-
Política
Begoña Gómez arriba als jutjats per entregar el passaport per ordre del jutge Peinado
-
Política La UDEF acusa Zapatero de cobrar 200.000 euros per influir en el govern de Bolívia a favor d'una empresa
-
Política El jutge cita a declarar Julio Martínez, l'empresari amic de Zapatero, el 21 de juliol
-
Política
Un exjugador del Barça es declara obertament independentista i incendia les xarxes socials
