La portaveu adjunta del PSC al Parlament, Laia Bonet, ha mostrat el seu desconcert per les declaracions del conseller d'Economia i Coneixement, Andreu Mas-Colell, qui ha obert la porta a una baixada del sou real dels treballadors del sector públic. El conseller ha declarat que "és possible que es demani als treballadors públics que treballin el mateix per una mica menys". Bonet ha considerat que aquest és "un tema seriós" i ha considerat que "quan es demanen sacrificis s'ha de saber si és un globus sonda o és realment la intenció del Govern". En qualsevol cas, ha manifestat que "hi ha altres vies que no sigui afectar els sous dels treballadors públics".
La portaveu d'ERC al Parlament, Anna Simó, ha acusat al Govern de parlar constantment de sacrificis sense concretar quins són els seus objectius. Simó ha reaccionat a les declaracions del conseller d'Economia i Coneixement. De fet, la dirigent d'ERC ha manifestat que el què se n'espera del Govern en moments de crisi "és que faci política i fixi estratègia" i ha dit que l'executiu "no s'ha de limitar a fer declaracions catastrofistes".
La portaveu d'ICV, Laia Ortiz, ha titllat aquest dijous com "una broma de mal gust que pretén generar més alarma" les paraules del conseller d'Economia i Coneixement. En aquest context, Ortiz ha acusat el Govern de "només malparlar i fer demagògia" sobre els treballadors públics i ha recordat que els funcionaris ja tenen el sou retallat.
PSC, ERC i ICV, contra les propostes de Mas-Colell
Bonet, Simó i Ortiz critiquen la possibilitat de rebaixar els sous dels funcionaris
Ara a portada
-
-
Política Illa garanteix que els Mossos no deixaran desatès cap poble ni ciutat: «No hi haurà impunitat» Bernat Surroca Albet
-
Societat El Tarzan romà: d'implicar el papa Francesc en ocupacions de pisos a visitar la Casa Orsola David Cobo
-
Política Una absència sonada: per què Sánchez no serà al funeral del papa Francesc? Tania Tapia Díaz
-
Publicat el 14 de juliol de 2011 a les 11:56
Et pot interessar
-
Política Pimec es reuneix amb Puigdemont a Waterloo per frenar la reducció de la jornada laboral
-
Política Parlon reivindica el «segon desplegament» dels Mossos per arribar als 25.000 agents
-
Política Cauen un 5% els delictes en el primer trimestre de 2025
-
Política Illa i Parlon saluden els comissaris dels Mossos en el seu primer Dia de les Esquadres