El cap de llista de Junts pel Sí, Raül Romeva, s'ha referit aquest dilluns a la polèmica generada entorn dels registres policials a les seus de CDC i la fundació del partit, CatDem. Romeva ha assegurat que els presumptes casos de corrupció s'han de "clarificar" i que cal assumir responsabilitats -si n'hi ha- "afectin qui afectin".
En una entrevista a la Cadena SER, també ha retret al candidat del PPC, Xavier Garcia Albiol, les seves crítiques a Junts pel Sí, a qui acusa de "tapar" el presumpte cas de corrupció de Convergència. "No és la persona més indicada per donar lliçons" ha sentenciat.
Romeva, sobre els registres a CDC: «Si hi ha responsabilitats, s'han d'assumir afectin qui afectin»
El candidat replica a Garcia Albiol que no és la persona més "indicada" per donar lliçons en la lluita contra la corrupció
ARA A PORTADA
Publicat el
31 d’agost de 2015 a
les 18:18
Et pot interessar
-
Política
Els convergents no han marxat mai
-
Política
Joan Ignasi Elena nega davant el jutge conèixer l'alcalde d'Altafulla investigat
-
Política
«Catalunya deu molt a Convergència»: Illa torna a reconèixer el llegat de Pujol
-
Política
ERC urgeix Sánchez a «fer neteja» al PSOE després de la condemna d'Àbalos
-
Política El jutge Peinado cita Begoña Gómez dimecres perquè lliuri el passaport
-
Política
«Illa és el Zapatero de la nostra època»: Alejandro Fernández escalfa motors de cara al congrés del PP
