El cap de llista de Junts pel Sí, Raül Romeva, s'ha referit aquest dilluns a la polèmica generada entorn dels registres policials a les seus de CDC i la fundació del partit, CatDem. Romeva ha assegurat que els presumptes casos de corrupció s'han de "clarificar" i que cal assumir responsabilitats -si n'hi ha- "afectin qui afectin".
En una entrevista a la Cadena SER, també ha retret al candidat del PPC, Xavier Garcia Albiol, les seves crítiques a Junts pel Sí, a qui acusa de "tapar" el presumpte cas de corrupció de Convergència. "No és la persona més indicada per donar lliçons" ha sentenciat.
Romeva, sobre els registres a CDC: «Si hi ha responsabilitats, s'han d'assumir afectin qui afectin»
Política
El candidat replica a Garcia Albiol que no és la persona més "indicada" per donar lliçons en la lluita contra la corrupció
ARA A PORTADA
Publicat el
31 d’agost de 2015 a
les 18:18
Et pot interessar
-
Política
El veredicte definitiu de l'amnistia: Europa asfaltarà el retorn de Puigdemont?
-
Política
Repicar i anar a la processó
-
Política El govern francès i Sánchez critiquen el comentari de Rajoy sobre la selecció francesa de futbol
-
Política
Què ha de decidir exactament el TJUE sobre l'amnistia?
-
Política
Trump i el capitalisme dels tramposos
-
Política
El Govern intensifica la pressió a Junts per evitar que faci descarrilar el finançament
