El cap de llista de Junts pel Sí, Raül Romeva, s'ha referit aquest dilluns a la polèmica generada entorn dels registres policials a les seus de CDC i la fundació del partit, CatDem. Romeva ha assegurat que els presumptes casos de corrupció s'han de "clarificar" i que cal assumir responsabilitats -si n'hi ha- "afectin qui afectin".
En una entrevista a la Cadena SER, també ha retret al candidat del PPC, Xavier Garcia Albiol, les seves crítiques a Junts pel Sí, a qui acusa de "tapar" el presumpte cas de corrupció de Convergència. "No és la persona més indicada per donar lliçons" ha sentenciat.
Romeva, sobre els registres a CDC: «Si hi ha responsabilitats, s'han d'assumir afectin qui afectin»
El candidat replica a Garcia Albiol que no és la persona més "indicada" per donar lliçons en la lluita contra la corrupció
ARA A PORTADA
Publicat el 31 d’agost de 2015 a les 18:18
Et pot interessar
-
Política
Petició inesperada de Javier Cercas a Pedro Sánchez: «Desclassifiqui tot el que hi hagi del 23-F»
-
Política
El Parlament pressiona perquè l'Estat publiqui les balances fiscals
-
Política
El PP exigeix a Sánchez demani perdó i convoqui eleccions després de la condemna al fiscal general
-
Política
La defensa de Pujol demana que no sigui jutjat a l'Audiència Nacional pel seu estat de salut
-
Política
El PSC es compromet a regular la compra especulativa d'habitatge
-
Política
Franco va morir el dia 19 de novembre i no el 20, segons dos metges que van tractar-lo
