El cap de llista de Junts pel Sí, Raül Romeva, s'ha referit aquest dilluns a la polèmica generada entorn dels registres policials a les seus de CDC i la fundació del partit, CatDem. Romeva ha assegurat que els presumptes casos de corrupció s'han de "clarificar" i que cal assumir responsabilitats -si n'hi ha- "afectin qui afectin".
En una entrevista a la Cadena SER, també ha retret al candidat del PPC, Xavier Garcia Albiol, les seves crítiques a Junts pel Sí, a qui acusa de "tapar" el presumpte cas de corrupció de Convergència. "No és la persona més indicada per donar lliçons" ha sentenciat.
Romeva, sobre els registres a CDC: «Si hi ha responsabilitats, s'han d'assumir afectin qui afectin»
El candidat replica a Garcia Albiol que no és la persona més "indicada" per donar lliçons en la lluita contra la corrupció
ARA A PORTADA
Publicat el 31 d’agost de 2015 a les 18:18
Et pot interessar
-
Política Uns 3.000 jutges i fiscals es manifesten contra el govern espanyol davant el Tribunal Suprem
-
Política PSC i Junts a Barcelona: mateix model de ciutat, cap concessió
-
Política Feijóo encara un congrés plàcid després de silenciar el contrapoder d'Ayuso
-
Política El Suprem rebutja retransmetre en directe de la declaració de Santos Cerdán
-
Política La família de Guillem Agulló demana a Illa que li retorni el Premi després de relegar-lo
-
Política Puigdemont afirma que l'amnistia és una conquesta perquè reverteix part de la repressió però avisa que és insuficient