Després del no d'ERC i la CUP, Solidaritat Catalana per la Independència també ha decidit no fer coalició amb Bildu de cara a les eleccions europees del 25 de maig. Així ho van decidir aquest cap de setmana els seus afiliats, pel 83,78% dels vots, d'un total de 721 participants.
Segons ha indicat la formació d'Uriel Bertran en un comunicat, la decisió s'ha pres "davant la decisió de EHBildu i BNG d’optar per una candidatura que prioritzarà Galícia i Euskal Herria sense forces dels Països Catalans".
ARA A PORTADA
-
-
De la neutralització a l'exigència dels socis: l'1x1 de l'oposició un any després de la investidura d'Illa Sara Escalera
-
La sequera i la tramuntana impulsen el pitjor incendi dels darrers 50 anys a França Arnau Urgell i Vidal
-
L'opa es complica: els accionistes del Sabadell aproven la venda de TSB i el repartiment de dividends extraordinari Bernat Surroca Albet | Pep Martí i Vallverdú
-
El Govern espera que la UE aconsegueixi el «màxim d'excepcions» aranzelàries per a productes catalans Redacció
Publicat el 24 de març de 2014 a les 09:25
Et pot interessar
-
Política Collboni prohibeix les rutes de l'alcohol a tot Barcelona
-
Política La Generalitat Valenciana condecora als policies que van escortar Carlos Mazón el dia de la dana
-
Política Aliança Moncloa-Palau contra el «dúmping fiscal» d'Ayuso
-
Política Suspenen temporalment l'expedient disciplinari obert als tres mossos acusats d'ajudar Puigdemont a fugir
-
Política Santos Cerdán denuncia des de la presó una persecució de l'UCO i assegura que és innocent
-
Política El semàfor de Salvador Illa: carpetes encarrilades i finançament ajornat