[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=wW70lO19Xog[/youtube]
El Partit Popular s'ha entregat a Vox aquest cap de setmana per poder enderrocar Susana Díaz a Andalusia. Aquesta setmana s'ha confirmat la irrupció de l'extrema dreta en les institucions espanyoles. El PP governarà gràcies a l'acord amb Vox i també amb Ciutadans. Els moviments al sud de l'Estat han estat, sens dubte, tema informatiu cabdal en els darrers dies i, com no podia ser d'una altra manera, el Polònia de TV3 hi ha aportat la seva particular visió.
Les versions musicals ja són un dels clàssics del programa de sàtira política de la televisió pública catalana, que es va emetre excepcionalment divendres aquesta setmana. El gag "Somos de centro" ha fet enriolar, i de valent, la xarxa. No són pocs els comentaris d'usuaris lloant la feina dels guionistes i actors del Polònia.
VÃDEO Nova genialitat del «Polònia»... ara sobre PP, Cs i Vox
El programa de sàtira política de TV3 s'ha emès excepcionalment divendres aquesta setmana
ARA A PORTADA
Publicat el 12 de gener de 2019 a les 07:33
Et pot interessar
-
Política Albiol: «Molts llatinoamericans tenen costum de fer festes a la platja, però no és acceptable»
-
Política Mas es querella contra Fernández Díaz, Cospedal i l'empresa israeliana NSO per l'operació Catalunya i l'espionatge amb Pegasus
-
Política El Govern anuncia un primer paquet d'ajudes per combatre els aranzels de Trump
-
Política El Consorci per a la Normalització Lingüística defensa que hi ha «més interès que mai» en aprendre català
-
Política La propera conferència de presidents autonòmics serà a Barcelona el 6 de juny
-
Política Sánchez acusa el PP d'utilitzar un «delicte» com la filtració dels WhatsApp per intentar tombar-lo