L'Associació Catalana de Municipis (ACM) ha convocat la primera edició dels Premis ACM per guardonar les millors iniciatives i projectes d'entitats locals que ajudin a transformar els pobles i ciutats de Catalunya i aportin valor afegit al territori.
Amb l'eslògan "Guanyem-nos el futur, transformem els nostres municipis", els guardons tindran una periodicitat anual per reconèixer bones pràctiques locals que ja s'hagin executat o s'estiguin realitzant. Sempre amb la línia dels Objectius de Desenvolupament Sostenible (ODS) de l'ONU.
"Volem reconèixer, impulsar, prestigiar i difondre les iniciatives transformadores en l'àmbit de la sostenibilitat, la qualitat de vida, la prosperitat, la cultura o la governança", ha subratllat el president de l'ACM, Lluís Soler. El desenvolupament econòmic, valorant les accions que tinguin a veure amb iniciatives comercials, turístiques o de suport a la indústria i professionals. L'àmbit de la transparència, la digitalització de l'administració o el foment de la participació ciutadana també es valoraran.
Les iniciatives o projectes dels ens locals es podran presentar fins al 30 de setembre i els premis s'entregaran el mes d'octubre, en el marc de l'acte de commemoració dels 40 anys de l'ACM.
Premien iniciatives i projectes locals que ajudin a transformar el territori
L'Associació Catalana de Municipis els convoca amb l'eslògan "Guanyem-nos el futur, transformem els nostres municipis"
- Primera edició dels premis ACM -
- ACM
ARA A PORTADA
-
Punt i final al pacte Junts-PSOE: la militància avala la ruptura amb Sánchez Oriol March | Bernat Surroca Albet
-
ERC, davant del «trencament» de Puigdemont amb Sánchez: entre l'escepticisme i el compromís amb la negociació Bernat Surroca Albet
-
Sánchez admet cobraments en efectiu, però sempre «dins de la legalitat»: «El finançament del PSOE és net» Bernat Surroca Albet
-
Mazón anuncia una compareixença per la dana i diu que «es fa càrrec» dels insults dels familiars de les víctimes Natàlia Pinyol
-
BComú exigeix a Collboni que prohibeixi ja les compres d'habitatge especulatives si vol pressupostos David Cobo
Publicat el 30 d’agost de 2021 a les 10:00
Et pot interessar
-
Societat
Mor un home en caure d'una alçada de 14 metres mentre treballava en el sostre d'una empresa de Viladecans
-
Societat
Condemnen a presó el tuitaire que volia «perseguir» la família que va demanar més castellà a l'escola de Canet
-
Societat
Un congrés internacional i una exposició commemoraran el centenari de la mort de Gaudí
-
Societat
Els millors plans per la Castanyada 2025 a Catalunya
-
Societat
Les entitats mantenen el pols contra la prefectura de Via Laietana i convoquen una manifestació pel 23-N
-
Societat
El pla Collboni per instal·lar 500 càmeres enfocarà als punts amb més delictes o manifestacions
