
Ribes de Freser celebra la catorzena edició de la Festa de la Mel com és tradicional coincidint amb la Diada Nacional de Catalunya. Al llarg de l'11 i el 12 de setembre la capital de la Vall de Ribes viurà envoltada d'aquest ingredient tant dolç.
Enguany s’ha volgut continuar amb la línia de l’any passat realitzant un programa més proper al perfil de visitant a la fira i no tan tècnic com les darreres edicions anteriors.
Al llarg dels dos dies hi hauran dues conferències sobre el món de les abelles amb una degustació guiada de mel; tallers diversos: un de cosmètica i un d’espelmes i de sabons; el concurs de cuina; dues activitats de dinamització infantil; la carpa de les abelles on dos apicultors expliquen en viu i en directe com viuen les les abelles; una demostració del procés de brescar; una exposició d’aparells en desús; passis d’audiovisuals i la realització de menús temàtics als restaurants de la Vall de Ribes.
Un activitat que cada vegada té més participants és el concurs de cuina, que enguany arriba a la setena edició, i compta de nou amb diverses modalitats: dolç, salat, infantil i restaurants. La recepció de plats es realitzarà dissabte a la sala de psicomotricitat de l'Escola Mare de Déu de Núria d'11 a 1 del migdia. Caldrà entregar per cada plat quatre racions, tres per al jurat (en un tupper) i una sola i ben emplatada per l’exposició. També caldrà entregar la recepta amb els ingredients i la forma d’ elaboració. El lliurament de premis serà el mateix dissabte a les set del vespre.
- Cartell i programa d'activitats complet (jpg)
