ARA A PORTADA
-
La FAV denuncia el porter del Sabadell Diego Fuoli per un «delicte d'odi» en la celebració de l'ascens Redacció
-
Polèmica en la celebració de l'ascens del Sabadell: el porter Diego Fuoli incita l'afició a insultar Pedro Sánchez Redacció
-
Joan Jubany, sobre l'assassinat de la seva germana: «Qui ho va fer, que ens ho expliqui i ens deixi tancar el cercle» Redacció
-
-
Publicat el
28 de setembre de 2015 a
les 17:28
El Sabadell ha aconseguit una merescuda victòria aquest cap de setmana a la Nova Creu Alta davant L'Hospitalet (3-0). Els gols els van marcar Pol Roigé (1-0, 17'), Marc Fernández (2-0, 33'), i Ernest Forgas (3-0, 90'). Segurament aquest últim serà el més recordat del partit per la manera com ho va celebrar, agafant una GoPro i fent-se una selfie per llançar-se al públic. Es pot veure a partir del minut 7.30 del vídeo adjunt.
Et pot interessar
-
Esports
El Sabadell aconsegueix un ascens històric i torna a Segona Divisió
-
Esports
Mor Josep Duran, exnedador olímpic del CN Sabadell
-
Esports
El programa esportiu de la Festa Major de Sabadell 2025
-
Esports
Sabadell acollirà el Campionat d’Espanya d’Escacs per Equips de Clubs de Segona Divisió 2025
-
Esports
Les millors imatges de la rua del CE Sabadell
-
Esports
El CE Sabadell torna a Primera Federació després d'un partit a Múrcia
