Les obres d’urbanització han consistit en la pavimentació de l’espai, la instal·lació de mobiliari urbà i senyalitzacions, la construcció de noves xarxes d’enllumenat públic i reg, l’enjardinament i l’arbrat. També s’han adequat les xarxes de serveis de les companyies d’aigua, gas, telecomunicacions i electricitat. Aquest àmbit ja ha estat obert a l’ús dels veïns i del públic.
El procés de remodelació del barri d’Arraona preveu la substitució d’aproximadament 600 habitatges afectats per patologies estructurals. Fins ara, s’han construït 520 habitatges nous i és en fase d’execució un nou bloc de 44 habitatges.
Paral·lelament a aquest procés de construcció s’han enderrocat 492 habitatges i actualment s’està duent a terme l’enderroc de 30 habitatges més. Restaran pendents d’enderroc, a l’espera d’acabar els nous habitatges, uns altres dos blocs amb un total de 70 habitatges.

Aspecte de l'espai abans de les obres. Foto: Albert Segura