
El col·lectiu atenent la premsa a les portes del rectorat de la UAB, fa uns dies. Foto: Albert Hernàndez
Els Mossos han detingut aquest diumenge al matí a la Selva del Camp (Baix Camp), Cèlia Arnau, una jove per haver participat en l'ocupació del Rectorat de la Universitat Autònoma de Barcelona l'abril del 2013, segons han confirmat a l'ACN fonts policials i de la CUP de Reus.
Amb l'objectiu de protestar contra la detenció, desenes de persones s'han acostat aquest diumenge al matí als jutjats de Reus, on la policia ha traslladat la noia. Es tracta de la tercera detenció per aquest motiu en els darrers dies, després de la de l'exregidor de Santa Coloma de Gramenet Oriol Corral i la d'un jove d'Igualada.
En tots dos casos el jutge va acabar decretant llibertat després de comunicar l'obertura de judici oral. Hi ha 27 persones acusades per l'ocupació del rectorat, constituïdes en el col·lectiu “Som 27 i mes”.
⚠️HAN DETINGUT a la Cèlia, estudiant represaliada pel cas 27 i més en defensa de l'educació pública⚠️ Davant la repressió, més solidaritat! ⏰Concentració ara mateix i fins que la deixin en llibertat