Les obres que s'estan duent a terme a l'autopista C-58 es troben en una fase avançada d'execució. Les tasques d’asfaltatge que es duran a terme en el tram entre el nus de Sant Pau i l’enllaç amb la B-30/AP-7 en sentit Barcelona comportaran restriccions de trànsit durant les nits de dilluns 5 d’agost al diumenge 11 d’agost.
Així, de dilluns a divendres laborables, es desenvoluparan entre les 22.00 hores i les 5.30 hores i el cap de setmana, s’allargaran fins a les 9,30. A més, la nit de dissabte 10 a diumenge 11 d’agost es tallarà l’accés a la B-30/AP-7, entre les 3.00 hores i les 6.30 hores, i es vehicularà el trànsit pel següent enllaç, el número 7, corresponent a Barberà del Vallès, Cerdanyola nord i Badia del Vallès.
Aquests treballs d’asfaltatge corresponen a l’última fase i la posaran en servei l’ampliació de la calçada.
Els treballs entre Sant Quirze i Terrassa, avançats
En el tram entre Terrassa i Badia del Vallès, en la calçada sentit Barcelona, compta d'unes obres que disposen d'una inversió de 17 milions d'euros. Aquesta actuació, que permetrà millorar la fluïdesa en la circulació de l’autopista, consta, en concret, de dos trams; entre Terrassa i Sant Quirze del Vallès i entre Sabadell (nus de Sant Pau) i Badia del Vallès (enllaç amb B-30/AP-7).
Entre Terrassa i Sant Quirze del Vallès, s’eixampla la calçada per a formar un tercer carril al tronc de l’autopista, de 4 quilòmetres de longitud, alhora que un quart carril discontinu per facilitar les incorporacions i sortides de l’autopista. Entre Sabadell i Badia del Vallès, es dona continuïtat als ramals de l’enllaç de Sant Pau per a formar dos carrils més per facilitar els canvis de carril en condicions millors de seguretat.
Aquestes actuacions comporten afectacions al trànsit; els carrils de circulació i els vorals de la calçada sentit Barcelona són més estrets, s’ha reduït a 80 km/h la velocitat màxima permesa en el tram d’obres i els vehicles pesants no poden fer avançaments.
Les obres en el tram entre Terrassa i Sant Quirze també es troben en la recta final i es preveu que puguin finalitzar durant el mes de setembre.
Afectacions al trànsit per obres a la C-58 entre Sabadell i Badia del Vallès
Es duran a terme entre el 5 i l'11 d'agost i en horari nocturn
ARA A PORTADA
-
-
Sabadell acollirà el Campionat d’Espanya d’Escacs per Equips de Clubs de Segona Divisió 2025 Redacció
-
El BBVA promet als accionistes una rendibilitat superior a la del Banc Sabadell perquè acceptin l'opa Marc Orts i Cussó
-
Aprovat el projecte de remodelació de l’aparcament de sorra de l’Eix Macià que tindrà 248 places Redacció
-
Publicat el 01 d’agost de 2019 a les 16:28
Actualitzat el 01 d’agost de 2019 a les 16:33
Et pot interessar
-
Societat L'Ajuntament incrementarà un milió d'euros més el pressupost per a les escoles bressol municipals
-
Societat Comencen les obres de la primera residència pública de Sabadell
-
Societat Sabadell és la ciutat preferida de la població catalana per viure
-
Societat Així serà la Festa Major de Sabadell 2025
-
Societat L'Ajuntament de Sabadell invertirà prop de 3 milions en la millora dels carrers
-
Societat Pas endavant per construir el nou aparcament del passeig de Can Feu