Ferit un conductor begut en xocar contra un fanal a la rotonda a tocar de l'Ikea

Superava més del doble la taxa màxima permesa i el van traslladar al Taulí

Publicat el 14 de juny de 2021 a les 16:26
Actualitzat el 14 de juny de 2021 a les 16:44
Un conductor begut va resultar ferit, de caràcter lleu, la matinada de diumenge en impactar amb el turisme que conduïa contra un fanal a la rotonda d'entrada al sud de la ciutat, al centre comercial Via Sabadell. 

La Policia Municipal va rebre l'avís a l'1.30 hores, en què es detallava que s'havia produït un accident de trànsit al carrer del Pla del Fonollar, en direcció a Badia del Vallès. El vehicle va sortir de la via quan va incorporar-se a la rotonda i va xocar contra aquest element públic. 

Com a conseqüència va envair el carril contrari. En la prova d'alcoholèmia va donar un resultat de 0,70 mg/l -la taxa màxima permesa és de 0,25-.

El jove va patir ferides, de caràcter lleu, i se'l va traslladar a l'Hospital Parc Taulí. Fins al lloc es va desplaçar tres ambulàncies del Sistema d'Emergències Mèdiques (SEM), tres del cos policial sabadellenc i dues unitats dels Bombers.