La CECOT ha demanat a la Direcció General de Trànsit la revisió de la velocitat màxima del tram central de la B-40, el Quart Cinturó, que actualment és de 80 quilòmetres per hora, i ha demanat que s'elevi la limitació als 120 quilòmetres per hora, tenint en compte que la B-40 està considerada una via ràpida.
La B-40 ja porta anys en funcionament i actua a mode de Ronda i circumval·lació a Terrassa, connectant amb el Polígon Industrial Nord i, indirectament, amb Matadepera. La patronal constata que hi ha una disfunció important entre la velocitat permesa i la que es correspondria amb una via ràpida, que provoca costos importants a empreses i ciutadans.
La Cecot diu que l'actual limitació a 80 km/h ha provocat un greuge respecte a la conducció, i que ha generat un altíssim volum de sancions per excés de velocitat en el tram central.
La CECOT demana que s'augmenti el límit del Quart Cinturó als 120 km/h
La patronal considera que el fet que només s'hi pugui anar a 80 quilòmetres per hora és un greuge per les empreses i els ciutadans
ARA A PORTADA
-
La FAV denuncia el porter del Sabadell Diego Fuoli per un «delicte d'odi» en la celebració de l'ascens Redacció
-
Polèmica en la celebració de l'ascens del Sabadell: el porter Diego Fuoli incita l'afició a insultar Pedro Sánchez Redacció
-
Joan Jubany, sobre l'assassinat de la seva germana: «Qui ho va fer, que ens ho expliqui i ens deixi tancar el cercle» Redacció
-
-
Publicat el
28 d’octubre de 2016 a
les 19:00
Et pot interessar
-
Societat
Controlat el foc de Santa Perpètua que ha cremat 20.000 metres quadrats de la nau d'Honda
-
Societat La defensa de Laiglesia demana «més temps» per respondre a les acusacions pel cas Jubany
-
Societat
Per què quatre helicòpters militars han sobrevolat Sabadell i Terrassa?
-
Societat La polèmica discoteca Waka desafia l'ordre de tancament
-
Societat
Andanes i trens plens a Sabadell en la primera jornada de vaga a FGC
-
Societat
Renfe tira de l'autocar de la Unió Esportiva Castellar per portar passatgers de l'R4
