Es faran dues funcions: la primera a les 17 hores, que actuaran la coral i orquestra de l'Escola Nostra Llar, i la segona, a les 18.30 hores, que actuaran els grups de dansa iniciació del centre i altres col·laboracions. El cost de l'entrada és la voluntat.

L'assaig de pares i nens Foto: Juanma Peláez

Preparació de l'obra de teatre Emociona't Foto: Juanma Peláez

Un moment de l'assaig Foto: Juanma Peláez
L'obra teatral és fruit de la feina de l'entitat que ha estat treballant els últims mesos per a la posada en escena, amb l'actuació de nens i pares, en un taller familiar. El títol, tal com indica, apel·la a les emocions, a través de la història d'uns samurais.
L'entitat local fa dues dècades que col·labora en espectacles solidaris per apropar les arts escèniques, en el marc de la solidaritat i la pedagogia. L'any passat ja va muntar una obra de teatre, El Petit Príncep. També per al projecte que l'ONG Ambessa te a la localitat africana.
Precisament, el 2018 van recollir 1.600 euros, amb els quals es va poder dotar de material aquesta casa d'acollida com ara llits, taules i la cuina de gas. La meta per la cita d'aquest dissabte és arribar els 2.500 euros per acabar la casa.