.jpg)
Un camió de Bombers a la zona afectada. Foto: NacióSabadell / Cedida
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=oRn1jk8_dcM[/youtube]
A les 07:39 hores d'ahir, al carrer Praga, 88, es va produir un incendi a l’interior d’un habitatge. En aquest cas, el foc va originar-se en una rentadora, no afectant a cap més zona de l’habitatge. No es van atendre persones per intoxicació de fum ni per cremades.
El segon foc es va originar al vespre, a les 20:14 hores, a la plaça Espanya, número 2. L'incendi es trobava a l’interior d’un habitatge, concretament a la cuina, per una olla que s’havien deixat al foc. No es van atendre persones per intoxicació de fum ni per cremades.
El tercer ha passat aquesta passada mitjanit en un foc d'immoble a Sabadell. Concretament, les flames han afectat una cuina d'un edifici al carrer Vallirana, al barri de Torreguitart.
L'avís s'ha rebut a les 00.01 hores, en què s'alertava d'un foc en un bloc de pisos. En arribar-hi, els bombers han localitzat el foc, que s'originava a la cuina, i concretament en una assecadora, que ha quedat parcialment cremada.
La resta del pis ha quedat afectat per fum. No ha fet ferits.
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=cp4dYMXxeng[/youtube]