VÍDEOS Cerdanyola acomiada el 2018 amb un gran concert de l'AMCV

La banda i la coral han ofert la tradicional cita a l'Ateneu

Publicat el 30 de desembre de 2018 a les 16:44
Actualitzat el 30 de desembre de 2018 a les 17:00

Actuació de la banda de l'Agrupació Musical de Cerdanyola del Vallès per Cap d'Any. Foto: Albert Segura


La banda i la coral de l'Agrupació Musical Cerdanyola del Vallès han ofert aquest dissabte el tradicional Concert de Cap d'Any, una cita obligada en el calendari de les festes nadalenques. La trobada s'ha dut a terme a l'Ateneu de la ciutat, on la sala principal ha quedat petita i s'ha omplert fins la bandera.

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=38zW85ejjes[/youtube]
En aquesta ocasió, la coral ha obert la trobada en solitari, un concert que ha comptat amb temes com El noi de la mare25 de desembre o la Marxa Radetzky. També hi ha hagut moments per l'humor, amb el recital d'un poema dedicat als formatges a càrrec del director de la banda, Gerard Pastor, o el concurs per determinar quina meitat del públic sabia més sobre la història de l'AMCV.

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=gzvbR1VJwgM[/youtube]
El concert s'ha tancat amb l'actuació conjunta de la banda i la coral per interpretar All I want for Chrismas is you, de Mariah Carey.  

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=fQNAZqXNAP0[/youtube]