Els comerços de Sant Cugat abracen el Sant Jordi «més dolç» repartint un petit detall

Sant Cugat Comerç posa en marxa una iniciativa per solidaritzar-se amb el sector de la cultura

Publicat el 22 d’abril de 2021 a les 10:00
Sant Cugat Comerç posa en marxa aquesta setmana la campanya "La Diada de Sant Jordi més dolça" amb la participació dels comerços associats. Es tracta d'una iniciativa que pretén solidaritzar-se amb el sector de la cultura, sobretot de les llibreries, molt afectades per la Covid-19. 

Els comerços que hi participin obsequiaran una rosa de llaminadura a tots els clients que comprin. El gerent de Sant Cugat Comerç, Jesús Carballo, ha destacat l'objectiu de la campanya de "posar en valor la importància que representen els clients respecte a tots els comerços de Sant Cugat Comerç", i ha afegit que "estem segurs que els santcugatencs i santcugatenques ompliran un cop més els comerços de la ciutat, tot seguint les mesures de seguretat i prevenció". 

L'Associació recorda als clients passar la targeta de fidelització "Sant Cugat a la butxaca" que permetrà seguir acumulant punts durant la setmana i bescanviar-los pels premis que ofereixen cadascun dels establiments associats.