Sant Cugat Comerç posa en marxa aquesta setmana la campanya "La Diada de Sant Jordi més dolça" amb la participació dels comerços associats. Es tracta d'una iniciativa que pretén solidaritzar-se amb el sector de la cultura, sobretot de les llibreries, molt afectades per la Covid-19.
Els comerços que hi participin obsequiaran una rosa de llaminadura a tots els clients que comprin. El gerent de Sant Cugat Comerç, Jesús Carballo, ha destacat l'objectiu de la campanya de "posar en valor la importància que representen els clients respecte a tots els comerços de Sant Cugat Comerç", i ha afegit que "estem segurs que els santcugatencs i santcugatenques ompliran un cop més els comerços de la ciutat, tot seguint les mesures de seguretat i prevenció".
L'Associació recorda als clients passar la targeta de fidelització "Sant Cugat a la butxaca" que permetrà seguir acumulant punts durant la setmana i bescanviar-los pels premis que ofereixen cadascun dels establiments associats.
Els comerços de Sant Cugat abracen el Sant Jordi «més dolç» repartint un petit detall
Sant Cugat Comerç posa en marxa una iniciativa per solidaritzar-se amb el sector de la cultura
ARA A PORTADA
Publicat el 22 d’abril de 2021 a les 10:00
Et pot interessar
-
Societat Sant Cugat projecta més de 110 habitatges de protecció oficial per a joves
-
Societat Sant Cugat celebra el Dia Mundial dels Mercats amb un ampli programa d’activitats
-
Societat Sant Cugat tindrà un nou centre socioeducatiu a Volpelleres
-
Societat Canvis i novetats en els ajuts per a l'habitatge a Sant Cugat
-
Societat Sant Cugat presenta la primera edició de la Fira del Raig
-
Societat Sant Cugat és la tercera ciutat que més ha crescut al Vallès Occidental