Així doncs, desgranen que el verd de la nova tipografia representarà el nou "color corporatiu" del campus; a través de la qual, asseveren, s’ha fet un treball específic per ressaltar el dinamisme en la lletra A, convertint-ne la barra horitzontal en una diagonal per "evocar un bri d’herba i alhora la pàgina d’un llibre obert".
Així doncs, a banda de deixar de fer servir l'A de color bronze que ha representat la UAB els darrers 30 anys, també s'abandona la tipografia Helvetica Neue per una Telegraf, que aporta un "esperit més jove" a la marca.
No obstant l'explicació, les xarxes, poc convençudes, s'han mofat del canvi. Diversos usuaris han carregat contra la senzillesa de la nova imatge tot rient-se de l'auster disseny gràfic presentat que s'assimila a la imatge de la Junta d'Andalusia.
imagina q et gradues i et foten aquest logo al títol, personalment preferiria no graduar-me https://t.co/fed0iphPKw pic.twitter.com/BB2rnpvpTk
— marc