Així ho ha informat el consistori, a través d'una piulada, i que ho ha qualificat "d'èxit" i és que, a més, s'han recollit 6.000 euros que es destinaran a La Marató de TV3 que enguany estarà dedicada a la Covid-19. Un botí que ha sortit de la recaptació de les funcions.
Més de 2.000 espectadors online i de 700 en directe a la programació d'estiu
Es recullen 6.000 euros per a La Marató de TV3

- Gent amb mascareta al metro de Barcelona. -
- Adrià Costa
ARA A PORTADA
Publicat el 18 d’agost de 2020 a les 11:00
La programació d'aquest estiu a la ciutat, coneguda Sant Cugat a Escena, i desplegada al llarg del mes de juliol, s'ha tancat amb 2.250 espectadors online -pel canal YouTube de l’Ajuntament i la plataforma multimèdia Cugat Mèdia- i 730 que han assistit en directe a la vintena de propostes, dutes a terme al claustre del Monestir.
Així ho ha informat el consistori, a través d'una piulada, i que ho ha qualificat "d'èxit" i és que, a més, s'han recollit 6.000 euros que es destinaran a La Marató de TV3 que enguany estarà dedicada a la Covid-19. Un botí que ha sortit de la recaptació de les funcions.
Així ho ha informat el consistori, a través d'una piulada, i que ho ha qualificat "d'èxit" i és que, a més, s'han recollit 6.000 euros que es destinaran a La Marató de TV3 que enguany estarà dedicada a la Covid-19. Un botí que ha sortit de la recaptació de les funcions.
Et pot interessar
-
Societat Sant Cugat projecta més de 110 habitatges de protecció oficial per a joves
-
Societat Sant Cugat celebra el Dia Mundial dels Mercats amb un ampli programa d’activitats
-
Societat Sant Cugat tindrà un nou centre socioeducatiu a Volpelleres
-
Societat Canvis i novetats en els ajuts per a l'habitatge a Sant Cugat
-
Societat Sant Cugat presenta la primera edició de la Fira del Raig
-
Societat Sant Cugat és la tercera ciutat que més ha crescut al Vallès Occidental