Més de 2.000 espectadors online i de 700 en directe a la programació d'estiu

Es recullen 6.000 euros per a La Marató de TV3

  • Gent amb mascareta al metro de Barcelona. -
Publicat el 18 d’agost de 2020 a les 11:00
La programació d'aquest estiu a la ciutat, coneguda Sant Cugat a Escena, i desplegada al llarg del mes de juliol, s'ha tancat amb 2.250 espectadors online -pel canal YouTube de l’Ajuntament i la plataforma multimèdia Cugat Mèdia- i 730 que han assistit en directe a la vintena de propostes, dutes a terme al claustre del Monestir. 

Així ho ha informat el consistori, a través d'una piulada, i que ho ha qualificat "d'èxit" i és que, a més, s'han recollit 6.000 euros que es destinaran a La Marató de TV3 que enguany estarà dedicada a la Covid-19. Un botí que ha sortit de la recaptació de les funcions.