Un home amb un ganivet ha assaltat un autobús a Lübeck, Alemanya, i ha ferit 14 persones, dues d'elles en estat greu, en cap cas es tem per la seva vida. Segons informa el diari local Lübecker Nachrichten, l'atacant ja està detingut per la policia.
El conductor de l'autobús, segons informa aquest mateix diari alemany, hauria vist que estava succeïnt al vehicle i l'ha aturat, obrint les portes i deixant sortir tothom. Segons la policia alemanya, l'autobús anava força ple i ha generat un estat de pànic.
Les autoritats estan investigant els fets, agafant diversos testimonis, entre els quals es troben que l'atacant hauria tret una pistola sense arribar a fer-ne ús i a deixar una motxilla fumejant a l'autobús.
A hores d'ara, la fiscalia alemanya "no descarta res" en referència a les motivacions de l'atac.
14 ferits per l'atac d'un home armat amb un ganivet a Alemanya
L'home, que ja ha estat detingut per la policia, ha irromput en un autobús ple de gent, provocant el pànic
ARA A PORTADA
Publicat el 20 de juliol de 2018 a les 14:00
Et pot interessar
-
Societat La postguerra amb veu de dona: «A casa no es parlaven molts temes, però jo veia que faltava menjar a taula»
-
Societat Els 22 municipis en perill extrem d’incendi aquest diumenge
-
Societat El grup Svetlana denuncia un atac durant un concert: «Ja podeu tornar a la caverna d'on heu sortit»
-
Societat La queixa d’una llibreria històrica de Barcelona: «Osti ja!»
-
Societat Investiguen la mort d’una dona en un pis de l’Eixample de Barcelona
-
Societat El pols pel volum a les festes majors de Barcelona: per què hi ha grups que deixen de tocar?