Agents de la Policia Nacional espanyola i de la Guàrdia Civil han detingut a Rivas Vaciamadrid, a Madrid, un home que havia tingut tancat el seu fill durant dos anys en el pis on vivien.
El jove, de 19 anys, va ser trobat en estat de desnutrició, deshidratació i desorientació, segons ha informat la direcció general de la policia. A més, el seu pare l'hauria maltractat físicament i psicològicament durant els dos anys que el va retenir.
La investigació va començar després que la víctima enviés un correu electrònic a atencionfamiliaymujer@policia.es.demanant ajuda. Gràcies al mail i la informació que els va facilitar la germana del jove, els agents van poder entrar al domicili.
Alliberen a Madrid un jove a qui el seu pare tenia retingut a casa feia dos anys
La policia va trobar el noi en estat de desnutrició, deshidratació i desorientació
ARA A PORTADA
Publicat el 06 de juliol de 2016 a les 13:16
Et pot interessar
-
Societat Collboni adverteix al Comitè de les Regions que Europa s'enfronta a una crisi de l’habitatge «mai viscuda»
-
Societat El temps d'aquest dijous 15 de maig: els ruixats van minvant sense desaparèixer del tot
-
Societat Un incendi en una planta química de Sevilla obliga a confinar 77.000 persones per risc d'intoxicació
-
Societat Què fer aquest cap de setmana a Barcelona i Catalunya: 17 i 18 de maig
-
Societat Els ajuntaments de la Catalunya Nord i Òmnium recorren la prohibició del català als plens
-
Societat Un estudi determina que la telemedicina redueix a un 54% la mortalitat en insuficiència cardíaca crònica