La tercera edició de la Biennal d'Art que impulsa l'associació artística Zero i Mig s'ha convertit en un escenari de crítica als desnonaments i demanda social pel dret a un habitatge digne. Una trentena d'artistes d'arreu del món han creat les seves obres sobre una catifa feta amb les restes de l'església del Poble Vell de Corbera d'Ebre, destruït durant la Guerra Civil. Com ha explicat un dels comissaris de la biennal, Josep Canyada, el municipi vol ser un símbol de pau a través de la cultura.
Amb menys ajudes de les administracions, el certamen ha estat finançat pels propis veïns de Corbera d'Ebre. El preu per visitar les obres és de 2 euros i la recaptació es destinarà a la publicació del catàleg de la mostra.
Art contra els desnonaments a Corbera d'Ebre
La III Biennal d'Art se centra en la demanda del dret a un habitatge digne
ARA A PORTADA
-
«Si no afecta els interessos financers de la UE, el TJUE no pot qüestionar l'amnistia» Bernat Surroca Albet
-
L'enèsim ajornament de l'oficialitat del català a Europa comença a irritar Espanya Lluís Girona Boffi
-
-
Educació al punt de mira: sindicats, docents i oposició reclamen mesures pel fiasco del procés d'adjudicació Neus Climent
-
Publicat el 31 de març de 2013 a les 11:09
Et pot interessar
-
Societat Concurs d'estiu: posa a prova el teu català
-
Societat Barcelona commemora els 20 anys de l’aprovació del matrimoni igualitari: «L'Orgull no caduca»
-
Societat El temps del cap de setmana del 19 i 20 de juliol: núvols i baixada de temperatures
-
Societat Es recupera la circulació a l'AP-7 després de retencions per accidents
-
Societat La Generalitat incentiva amb un plus l’ús del català als jutjats
-
Societat Prohibit el bany en tres platges catalanes per la qualitat de l'aigua