Desenes de persones s'han quedat atrapades durant més d'una hora aquesta matinada a l'estació de Castelldefels. Són els passatgers de l'últim tren d'aquest dijous que, cap a les 23:00 hores, van haver de baixar del tren per unes obres programades al tram entre Sitges i Castelldefels. Els autobusos llançadora que estaven previstos a les 23:15 hores no van arribar. Els passatgers es van haver d'esperar a l'andana durant una hora fins que a les 00:15 hores va arribar un tren per portar-los fins a Sant Vicenç de Calders. Des de Renfe demanen disculpes i asseguren que estan mirant què va passar i per què no van arribar els busos llançadora previstos. Protecció Civil va emetre una prealerta del pla Ferrocat per acumulació de persones a l'andana.
ARA MATEIX
Societat
Atrapats una hora de matinada a l'estació de Castelldefels i sense busos llançadora: nou caos a Rodalies
- Una estació de Rodalies -
- ACN
ARA A PORTADA
-
-
Sánchez aïlla el cas Ábalos per resistir a la Moncloa davant la pressió de la dreta: «És el nexe corruptor» Bernat Surroca Albet
-
Junts recepta a Sánchez que faci un Mas i s'obre a votar un nou president del PSOE Bernat Surroca Albet
-
Les agendes de Zapatero documenten contactes amb Cerdán i viatges a Zúric en plena negociació amb Junts Redacció
-
Publicat el
18 d’abril de 2025 a
les 09:37
Et pot interessar
-
Societat
Els Mossos investiguen un tiroteig en un pis al barri del Born
-
Societat
La Fiscalia atribueix al pare del nadó maltractat un delicte d’homicidi en grau de temptativa
-
Societat
Alerta alimentària per salmonel·la en un fuet venut a Catalunya
-
Societat
Suspesa la circulació de la línia R3 de Rodalies per un incendi proper a la via a Granollers-Canovelles
-
Societat
La guia pràctica de Joan Anton Català per gaudir de l'«eclipsi del segle» a Catalunya
-
Societat
La flama del Canigó aviva les fogueres de tot Catalunya
