Barcelona i altres ciutats habiliten espais per passar la nit als afectats

Almenys tres poliesportius de la capital catalana acolliran aquelles persones que no puguin tornar a casa

  • El Palau de Fires de Girona s'ha habilitat com un espai per acollir persones afectades -
Publicat el 28 d’abril de 2025 a les 19:41
Actualitzat el 28 d’abril de 2025 a les 21:58

La gran apagada elèctrica ha afectat de ple el transport públic, amb especial afectació a les xarxes de trens de Rodalies i FGC que continuen set hores després totalment aturades. En aquest sentit, l'Ajuntament de Barcelona ja ha anunciat que habilita almenys tres poliesportius propers a estacions per acollir aquelles persones que no puguin tornar a casa. De moment, no s'ha garantit la presència de llits.

  • Poliesportiu de Can Ricart.
  • Poliesportiu de l'Estació del Nord.
  • Poliesportiu de Can Dragó.

Des del Ministeri de Transports també s'ha anunciat que les estacions de Sants i de Camp de Tarragona es mantindran obertes tota la nit per tal d'acollir aquelles persones afectades.

A Girona, l'Ajuntament també ha habilitat el Palau de Fires per acollir gent. Hi haurà 180 llits, mantes, taules i cadires, i hi ha servei de lavabo. A Granollers, per la seva banda, es derivaran al Palau d'Esports.