Els Mossos d'Esquadra busquen aquest dissabte a la tarda un home que n'hauria matat un altre en un pis del barri de Cappont, a Lleida, segons ha pogut saber l'ACN. El sospitós de l'assassinat és un vell conegut de la policia, que ja hauria estat detingut una desena de vegades en el passat.
Cap a les 16.00 hores els Mossos han rebut una trucada que els indicava que al pis hi havia una persona finada. Diverses patrulles s'han desplaçat al lloc i hi han trobat un home mort amb signes de violència. Els agents de la Divisió d'Investigació Criminal s'han fet càrrec de la investigació per esclarir les circumstàncies de la mort i detenir el presumpte autor. La recerca del sospitós s'està fent amb la col·laboració de la Guàrdia Urbana.
Busquen un home a Lleida que n'hauria matat un altre al barri de Cappont
El presumpte assassí és un vell conegut de la policia i ha estat detingut una desena de vegades

- -
- EuropaPress
ARA A PORTADA
Publicat el 19 de setembre de 2020 a les 15:37
Et pot interessar
-
Societat El temps de dijous 4 de setembre: el Meteocat anuncia un breu canvi
-
Societat Pas endavant d'una cadena de gimnasos amb el català
-
Societat El nou Pavelló L'Illa obre amb dues pistes poliesportives i el doble de capacitat després de les obres de remodelació
-
Societat Quim Masferrer troba un brasiler enamorat de Catalunya: «Parlo català per TV3»
-
Societat Accident a Barcelona: un tramvia xoca contra una moto a Glòries
-
Societat Afectacions a l'R4 a causa de les obres entre Sant Vicenç de Calders i Martorell Central