Denuncien una botiga de moda catalana per no entregar les comandes online als clients

Facua alerta que els productes que sí que han arribat no es corresponen amb el que es publicita al web i són d'una qualitat molt inferior

Penjadors amb roba en una botiga, en una imatge d'arxiu
Penjadors amb roba en una botiga, en una imatge d'arxiu | Artificial Photography / Unsplash
Redacció
11 de març de 2025, 16:46

Facua-Consumidors en acció ha denunciat davant el Ministeri de Consum diverses irregularitats en el servei d'una botiga de roba en línia catalana. Es tracta de Boutique Anna Barcelona que, segons l'organització de consumidors, no ha fet arribar múltiples productes comprats online pels usuaris i, si ho ha fet, ha proporcionat material que no es corresponia o que era d'una qualitat molt inferior al que es publicitava.

I és que Facua ha rebut nombroses queixes per part de clients que van efectuar el pagament, però mai van rebre cap producte i tampoc cap comunicació per part de l'empresa. Altres, relaten que la comanda final no tenia res a veure amb la que s'oferia al web, ja que la qualitat era "qüestionable".

En aquest sentit, la llei general per a la defensa dels consumidors i usuaris contempla que el termini màxim per entregar un producte a partir de la comanda és de 30 dies. Per això, Facua demana que el govern espanyol iniciï un expedient sancionador i tanqui el web que considera fraudulent.