Descarrila un tren de Rodalies a l'entrada de Barcelona

Cap dels 60 passatgers ha resultat ferit a l'estació de la Segrera, però es registren afectacions de fins a 45 minuts a les línies R1 i RG1

Publicat el 09 de març de 2023 a les 17:07
Accident a Rodalies de Catalunya. Un tren de la línia RG1 ha descarrilat al seu pas per l'estació de la Sagrera a les 16:15 hores d'aquest dijous després que hagin caigut diverses pedres de grans dimensions des dels murs al voltant de la via. Cap dels 60 passatgers a bord del comboi ha resultat ferit, però l'accident està provocant incidències de fins a 45 minuts a les línies R1 i RG1 i, de manera indirecta, als trens de l'R3 i R4.

[noticiadiari]2/253521[/noticiadiari]
Fonts de Rodalies han confirmat a Nació que s'ha trencat un bogie, una peça formada per dos eixos, per causes que encara estan investigant els tècnics conjuntament amb Adif, qui s'encarrega del manteniment de les instal·lacions. Els 60 viatgers han estat transbordats a les 17:05 hores i han pogut continuar el seu desplaçament.

Arran de l'incident, se circula en via única entre Clot i Sant Adrià fins que els tècnics encarrilin el tren, que serà a la matinada per no interferir en la prestació del servei. Rodalies garanteix la circulació de dos trens per hora i sentit a les línies R1 i RG1.

[plantillavirals]