Dos detinguts en l'operatiu policial per desmantellar plantacions de marihuana en pisos ocupats del barri de Mas Pellicer de Reus.
Els Mossos d'Esquadra, conjuntament amb la Guàrdia Urbana, han fet entrades en set immobles, la majoria d'ells propietat de l'Agència de l'Habitatge de Catalunya.
Segons ha explicat l'inspector i sotscap de l'Àrea Bàsica Policial dels Mossos d'Esquadra del Baix Camp- Priorat, Pere Plassa, l'objectiu del dispositiu és desocupar-los i retornar-los al Govern perquè puguin entregar-se a persones amb dificultats per accedir a un habitatge. El responsable policial ha afirmat que el dispositiu conjunt s'està produint amb "èxit" i sense incidències.
En l'operatiu, els agents també han desconnectat les connexions fraudulentes d'aigua i llum i hi estan intervenint agents de Seguretat Ciutadana, de la Divisió d'Investigació Criminal de Reus i també membres de l'ARRO del Camp de Tarragona, així com les unitats canines i el servei de drons.
Durant l'operatiu s'ha decomissat 1.580 plantes de marihuana, 388 grams de marihuana i una arma curta de perdigons amb mira telescòpica. També 208 transformadors, 212 focus, 20 extractors, 45 ventiladors i 31 aires condicionats.
[plantillavirals]
Dos detinguts en l'operatiu per desallotjar pisos públics amb plantacions de marihuana a Reus
S'han decomissat 1.580 plantes de marihuana i una arma curta

- Imatge del dispositiu dels Mossos d'Esquadra. -
- ACN
ARA A PORTADA
Publicat el 14 de juny de 2023 a les 12:42
Et pot interessar
-
Societat Una tempesta solar provoca una caiguda global de les comunicacions per satèl·lit
-
Societat El temps d'aquest dilluns 15 de setembre: continuen els núvols
-
Societat Calculadora dels lloguers: pagues més que els teus veïns?
-
Societat Retencions a l'AP-7 per un accident de múltiples vehicles
-
Societat Els Bombers reben més de 430 avisos per les fortes pluges
-
Societat Mor un home de 71 anys mentre treballava en una nau industrial a Rubí