
Bé, aquesta seria al menys la primera interpretació, perquè després de fer un esforç d'observació per intentar identificar la marca de l'ampolla, tot sembla indicar que no, que es tracta de champagne francès de la marca Dom Pérignon, amb la seva característica etiqueta de color caqui, entre verd i marró, amb forma de ratpenat (Foto esquerra).

Natacha Martín, que s'identifica com a "producer" de RCR Films, l'empresa que ha produït l'espot publicitari, assegura que: "es tracta d'una recreació dels nostres directors d'art, perquè no hi pot aparèixer cap marca real". Sobre el tipus d'escumós en el qual s'"inspira" la "recreació", diu que: "No sé si és un cava o un champagne, perquè és una marca inventada", tot i l'evident semblança amb la famosa marca francesa.
L'espot està dirigit per Santiago Zannou i canvia totalment respecte a la idea de l'any passat, on hi apareixien artistes com Raphael i Montserrat Caballé, que va desencadenar moltes crítiques. Enguany s'ha optat per donar protagonisme al temor de que la Grossa toqui en un lloc proper i no haver comprat cap dècim.

A l'anunci l'ampolla es veu clarament, però no s'acaba de distingir la marca Foto: Captura de pantalla de l'espot