La presència d'empreses catalanes a la la 35ena Fira Internacional de Jocs de Taula Spiel d'Essen, a Alemanya, s'ha duplicat respecte l'any passat. 10 editorials i 29 jocs propis representen Catalunya al major certamen del sector, la fira que concentra per igual públic aficionat i tots els professionals vinculats a la creació i edició de jocs de taula. La fira ha obert portes aquest dijous amb una gran afluència de públic i registrant un creixement global del 10% respecte l'any anterior.
Devir Iberia hi presenta cinc nous jocs i GDM Games n'hi porta quatre. També hi tenen presència 2Tomatoes, Games 4 Gamers, 4 Dados, Invedars, Mont Tàber, SD Games, i DMZ Games i Viravi Edicions, aquestes dues últimes incloses dins la plataforma d'editorials Hispa. A totes elles la fira els ofereix la projecció internacional dels seus productes.
La Fira Spiel ocupa 72.000 metres quadrats perquè els 175.000 visitants puguin descobrir els més 1.200 nous jocs que presentaran els 1.100 expositors de 51 diferents països. Unes dimensions que fan pràcticament inabastable conèixer tot el que s'hi presentarà en aquests 4 dies.
El joc de taula català duplica la presència a la Fira Spiel d'Alemanya
La ciutat d'Essen acull fins diumenge la fira internacional de referència dels jocs de taula, amb una àmplia representació catalana
Ara a portada
Publicat el 26 d’octubre de 2017 a les 19:00
Et pot interessar
-
Societat La demanda de cursos C1 de català per a estudiants i docents de la UPF es duplica en un any
-
Societat Així seran les noves màquines de venda de bitllets al metro de Barcelona
-
Societat Un menor en estat greu després de ser atropellat per un taxi a Nou Barris
-
Societat Si reps un SMS de la Seguretat Social no hi facis clic: pot ser una estafa