Els elefants, coneguts per la seva gran força i volum, són utilitzats en alguns països de l'Àsia com un transport per a turistes, tal com passa amb els camells en altres zones del món. Tot i que pugui semblar que no pateixen, els elefants acaben mal formats després d'anys carregant turistes a l'esquena.
Així es pot comprovar en la imatge compartida pel grup de rescat d'animals salvatges Wildlife Friends Foundation de Tailàndia, en què es mostra una elefanta femella de 71 anys amb la columna vertebral corbada. Això és, segons indiquen, la conseqüència de molts anys carregant el pels dels turistes.
Tot i que l'activitat turística és bastant popular, els activistes denuncien que els animals no estan pensats per ser muntats, com els cavalls, ni tampoc per carregar el pes de diferents persones de forma simultània. La fundació ha afirmat que l'esquena encara presenta "cicatrius d'antics punts de pressió" que, si segueix, pot deteriorar el teixit i els ossos de l'animal, causant-li danys irreparables a la seva columna vertebral.
En aquest sentit, el director de projectes de l'organització, Tom Taylor, va afirmar que les seves espines dorsals s'"estenen cap a dalt". "La pressió constant dels turistes sobre les seves espines dorsals pot provocar danys físics permanents", assegura Taylor, fent referència a la fotografia de l'elefanta Pai Lin compartida.
[plantillavirals]
El resultat visible en un elefant de carregar turistes a l'esquena
La pressió constant de les persones sobre els seus ossos els provoca danys físics irreparables

- L'elefanta Pai Lin amb l'esquena perjudicada per carregar turistes -
- Wildlife Friends Foundation
ARA A PORTADA
Publicat el 11 de març de 2023 a les 09:00
Et pot interessar
-
Societat Denuncien que Seat exclou el català de les visites guiades a la planta de Martorell
-
Societat Un grup de ball català es proclama subcampió de la Mundial de hip-hop a Arizona
-
Societat La Catalunya Nord demana més autonomia i més català a l'escola
-
Societat L'oferta de cursos públics de català arriba per primera vegada a les 40.000 places en un trimestre
-
Societat Es crema un restaurant peruà al barri de Sants
-
Societat Detenen un home a l’aeroport del Prat per transportar droga a l’equipatge i a l’interior del cos