El tram central de la línia 4 del metro de Barcelona estarà en obres a partir del 2023 per intentar resoldre diversos problemes. TMB vol reduir les vibracions que provoquen els trens en sis de les estacions d'aquest tram d'una de les línies principals de la capital catalana. Concretament, s'actuarà entre les estacions de Barceloneta i Verdaguer. Per tant, es veuran afectades: Barceloneta, Jaume I, Urquinaona, Passeig de Gràcia, Girona i Verdaguer.
La regidora de Mobilitat de l'Ajuntament de Barcelona, Laia Bonet, ha explicat que les obres seran delicades i que requeriran "una cirurgia fina, tenint en compte que la línia de metro en concret té 70 anys", tal com ha recollit Betevé. Les obres formen part del pla de renovació de la xarxa de metro que executa TMB des de fa mesos. En les pròximes setmanes, des del consistori informaran de quines seran les dates concretes en les que es duran a terme aquestes obres.
[plantillavirals]
El tram central de l'L4 del metro de Barcelona estarà en obres el 2023
Les estacions de Barceloneta, Jaume I, Urquinaona, Passeig de Gràcia, Girona i Verdaguer seran les afectades

- Francina Armengol, en una imatge d'arxiu. -
- EP
ARA A PORTADA
Publicat el 28 de juliol de 2022 a les 12:06
Et pot interessar
-
Societat Aquestes són les empreses amb més reclamacions davant l'Agència Catalana de Consum
-
Societat El nebot d'una llegenda del futbol triomfa amb la gelateria a Barcelona: «Parlo una mica de català»
-
Societat Més de 16.000 parelles casades en vint anys: l'evolució del matrimoni homosexual a Catalunya
-
Societat Un accident amb sis vehicles implicats a l'AP-7 a Martorell provoca retencions de 10 quilòmetres en sentit Barcelona
-
Societat Detenen un conductor begut que dormia mig nu a la carretera a Jorba després d'accidentar-se
-
Societat Laberint