Els Mossos d'Esquadra busquen un home per presumptament haver atracat una entitat bancària al carrer Còrsega de Barcelona i haver-se endut 100.000 euros aquest dilluns, segons ha explicat la policia catalana a Europa Press.
Els fets han passat cap a les 13.30 hores, quan un home ha entrat a l'entitat bancària, ha amenaçat el personal amb una arma de foc i s'ha endut 100.000 euros. Diversos clients han assegurat que l'arma de foc era simulada, i actualment la investigació continua oberta.
En cerca i captura un home que ha atracat un banc de Barcelona: s'ha endut 100.000 euros
Els fets s'han produït al carrer Còrsega
ARA A PORTADA
Publicat el 31 de maig de 2021 a les 17:03
Actualitzat el 31 de maig de 2021 a les 17:15
Et pot interessar
-
Societat El Sindicat de Llogateres exigeix a Consum el tancament de tots els pisos turístics
-
Societat Parlon, sobre l'atropellament a Cornellà: "veurem quines mesures s'han de prendre per evitar que es produeixi" de nou
-
Societat Desallotgen activistes que exigien desbloquejar comptadors socials a una oficina d'Endesa
-
Societat L'Ajuntament reivindica la reducció del turisme al Park Güell malgrat les queixes veïnals
-
Societat El temps d'aquest dimarts 20 de maig: nuvolades i algun ruixat
-
Societat Els escollits dels pressupostos participatius de Barcelona: 76 iniciatives veïnals guanyadores