Nova picabaralla entre l'Ajuntament de Barcelona i la Generalitat, aquest cop per la mobilitat a la capital catalana. L'alcaldessa, Ada Colau, ha acusat el Govern de "bloquejar" la línia 9 del metro i la connexió de la xarxa de tramvia a la Diagonal. El conseller de Territori i Sostenibilitat, Damià Calvet, ha respost defensant que el Govern ha fet un esforç "importantíssim" per estendre la xarxa ferroviària.
Calvet també ha posat com a exemples de l'aposta de la Generalitat per la mobilitat a Barcelona i l'àrea metropolitana les prolongacions del servei de Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya a Terrassa i Sabadell i l'adquisició de 15 trens per a la línia Barcelona-Vallès, a més de les noves estacions de l'L10 Sud de Foc i Foneria i Provençana.
Sobre les crítiques de Colau per la línia 9, el conseller ha recordat que el Govern té previst rebre un crèdit del Banc Europeu d'Inversions per acabar el tram central de la línia.
Enganxada entre Colau i Govern per la xarxa de transports a Barcelona
L'alcaldessa de Barcelona, Ada Colau, acusa la Generalitat de "bloquejar" projectes de transport a la ciutat i el conseller de Territori, Damià Calvet defensa la inversió en la xarxa ferroviària
ARA A PORTADA
Publicat el 05 d’abril de 2019 a les 15:46
Et pot interessar
-
Societat Denuncien que Seat exclou el català de les visites guiades a la planta de Martorell
-
Societat Un grup de ball català es proclama subcampió de la Mundial de hip-hop a Arizona
-
Societat La Catalunya Nord demana més autonomia i més català a l'escola
-
Societat L'oferta de cursos públics de català arriba per primera vegada a les 40.000 places en un trimestre
-
Societat Es crema un restaurant peruà al barri de Sants
-
Societat Detenen un home a l’aeroport del Prat per transportar droga a l’equipatge i a l’interior del cos