Un jutge ha obert una investigació per aclarir si hi va haver negligències i no es van aplicar les corresponents mesures de seguretat laboral en la mort de Pere P., de 52 anys, veí i treballador de la brigada municipal de Prats de Lluçanès. La víctima va morir el 8 d’abril de 2013 a dins d'una sitja de pellets de biomassa, situada al pati de l’institut i l’escola d’aquesta població, quan estava realitzant tasques de manteniment.
En aquest marc, el jutge va citar a declarar els directors de l’escola i l’institut, i la secretària municipal, en qualitat d’imputats, tal com ja va publicar aquest diari. Ara s'hi ha afegit un nou imputat, el primer tinent d'alcalde, Josep Cruells, que haurà de declarar el 17 de juliol.
En aquest moments, el procés judicial està en diligències prèvies. Un cop s’hagin recopilats totes les dades i s’hagin efectuat les declaracions corrresponents, el jutge decidirà si manté o no la imputació i si obre el judici. L’escola i l’institut de Prats comparteixen la caldera de biomassa. El dipòsit de pellets està situat al pati.
Imputat un regidor de Prats de Lluçanès per la mort d'un treballador municipal
La investigació vol aclarir si hi va haver negligències en l'accident laboral
ARA A PORTADA
Publicat el 29 de maig de 2014 a les 13:07
Et pot interessar
-
Societat El temps del cap de setmana del 19 i 20 de juliol: núvols i baixada de temperatures
-
Societat Es recupera la circulació a l'AP-7 després de retencions per accidents
-
Societat La Generalitat incentiva amb un plus l’ús del català als jutjats
-
Societat Prohibit el bany en tres platges catalanes per la qualitat de l'aigua
-
Societat Catalanofòbia en un bar de Barcelona: «Res de català, no m'agrada»
-
Societat Jordi Puigdevall, prior de Montserrat: «La visita dels reis va crear tensió, però la nostra màxima és acollir tothom»