Investiguen la mort d'un home després d'una baralla en una masia de Flix

Els Mossos d'Esquadra apunten que els fets van succeir pels volts de les 21:30 de la nit, moment en què la víctima hauria patit la mortal agressió

Publicat el 19 de novembre de 2022 a les 12:27
Agents dels Mossos d'Esquadra de la Divisió d'Investigació Criminal (DIC) de la Regió Policial Terres de l’Ebre investiguen la mort d'un home a Flix, Ribera d'Ebre. Els fets han succeït aquest divendres a la nit pels volts de les 21:30 hores, quan el cos català ha tingut coneixement que un individu ha patit una agressió en una masia de la població fruit de la qual hauria quedat greument ferit.

La víctima ha estat traslladada al CAP on l'han intentat reanimar, però sense èxit i finalment ha acabat morint. La DIC ha obert una investigació per esclarir els fets i el cas està, actualment, sota secret de les actuacions.

No obstant això, informació que ha publicat El Caso revela nous detalls sobre el succés. Segons aquestes fonts, el difunt tindria uns 45 anys, més o menys la mateixa edat que el seu agressor, i la seva mort s'hauria produït després d'una baralla al mas. Al voltant de les 22:00 de la nit, aproximadament la mateixa hora en què la policia catalana té constància de la situació, s'hauria rebut una trucada al 112 avisant de l'altercat.

Només un home més estaria involucrat en la baralla a l'habitatge, en el qual també hi havia una parella estrangera en el moment dels fets.

[plantillavirals]